۱۳۸۸ خرداد ۵, سه‌شنبه

میگه -- میگم - استاده دانشگاه تهرانه خیره سرش

میگه اومدنی یه نفر بالای مسجد  تو میدون ان ق ل ا ب میخواست خودشو بندازه  پایین  زندگی خیلی سخت شده واسه مردم . 
میگه رادیو دارین؟ - الان اقای  موسوی برنامه ا ن ت خ ا ب ا ت ی  داره- هی حرف میزنیم
 میگه خوب هنوز امید مو به اینا(طبقه حاکم) کاملا از دست ندادم هنوز یکم امید دارم.
میگم این خصلت فرهنگیاست که همیشه در اظهار نظرهاشون یه ترمزی دارند. همیشه یکم نسبت به توده مردم اتو کشیده تر نظر میدند .
حرفمو تایید میکنه.
میگم  بابت این یکم خوشبینیت  بهت تبریک میگم . و توی حرفامون چند بار براش تکرار میکنم.
بابت این یکم خوشبینیت بهت تبریک میگم.
 
میگم آقا جون من که زمان شاه رو نمیتونم قضاوت کنم. دوره ایناروهم اولاش که من تو قنداق بودم ولی الان که عقلم میرسه چی میگند و چی میشنوم.
میگه باید حرف همه کاندیداها رو گوش داد تقریبا همشون یه 20 درصدی حرف راست میزنند.
میگم خوب همه که بی عقل و بی سواد و دهاتی نیستند که - واسه اینکه برای بقیه هم حرفاشون جذابیت داشته باشه مجبورند یکم راستم قاطیش کنند  اما از این حرفاشون بعدا تو عمل چی درمیاد؟؟
حرفمو تایید میکنه.
میگم اینا اینقدر تبلیغات قوی ای دارند که همه رو تحت تاثیر قرار میدند. هرکی باهاشون هماهنگ بشه بعد یه مدت کم کم تو راه میاد باهاشون. پس برای قضاوت در موردشون  باید  از بیرون بهشون نگاه کرد. حتی صحبتای انت خاباتیشون رو گوش نباید کرد- شعاراشون توی عمل یه چیز دیگه میشه-
حرفمو با کلی احسنت تاید میکنه
با خودم میگم این بابا استاد دانشگاهمونه - چرا  حرفامونو   رک و راست نمیزنیم. - و قضیه اون ترمزه که گفتم همه جا هست؟؟   
به چی دچار شدیم؟؟ آیا برای اس ل ا م  وجود آ خ و ن د ضروریه؟؟(وجود عالم و دانشمند مذهبیو نمیگما- آ  خ و ن د و میگم).
دیشب تلویزیو ن پ ا ر س داشت یه بخش از انقلاب فرهنگی دانشگاهها رو میگفت- دکتر س ر و ش  شعر میگفت جای حرف  به مستدل و منطقیق-به قول اقای م ش ی ر ی : بابا مگه میشه علمو تعطیل کرد که سروش میگفت رشته ای رو بستیم رشته ای رو باز کردیم و ...
مردشور این احساسات و طبع لطیف گمراه کننده رو ببره.
چه میتوان کرد؟؟ برا من بحث با اونی که ارزششو داره مقدوره - برا شما چی؟؟

۴ نظر:

جواد وکیلی گفت...

سرتو درد نیار
--------
راستی دیدی گفتم مواظب کلمات "حساسیت برانگیز"ی که مینویسی باش!؟ خوب شد حالا فیـ.ـلتر شدی؟

معین گفت...

na vaqean mesle inke az roo narafty :))
vali webloget jigool tar shode;)
movafaq bashi..
age az hamid ham khabary shod begoo

JubinRoss گفت...

سلام
تبریک می گم
وبلاگ زیبایی داری
مطالبتو خوندم
نوشته های خوبی می نویسی
خوشحال می شم تبادل لینک کنیم
http://www.goddessofrainbow.blog.com

mobham گفت...

گفتم: خدایا سوالی دارم؛
گفت: بپرس
پرسیدم: چرا وقتی شادم همه با من میخندند،
ولی،
وقتی ناراحتم کسی با من نمیگرید؟؟!
جواب داد:
شادی را برای جمع کردن دوست، آفریده ام
ولی...
غم را برای انتخاب بهترین دوست...
_______________________________
سلام دوست عزیز.یه سری به من بزن
www.manoto-love2.blogfa.com